Regulamin

Regulamin sklepu internetowego www.poza-horyzont.pl

Postanowienia wstępne
Pensjonat Poza Horyzont – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Perfect Network – Adam Góra, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki z siedzibą przy ul. Beskidzkiej 18, 34-335 Korbielów, NIP 952-186-86-80, REGON 670683419, zwany dalej „Sprzedawcą”

Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem portalu.

Usługa hotelowa – usługa noclegowa zaczynająca się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

Sklep – formularz internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.poza-horyzont.pl

Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach formularza), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

Rezerwacja – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Usługi hotelowej lub Usług ze Sprzedawcą.

Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
    a. Komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    b. Dostęp do poczty elektronicznej,
    c. Przeglądarka internetowa Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej,
    d. Włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
  3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    a. Niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    b. Korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    c. Niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    d. Korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
    e. Korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    f. Korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

Zasady składania Rezerwacji
W celu złożenia Rezerwacji należy:

  1. Wybrać Produkt będący przedmiotem rezerwacji, a następnie kliknąć przycisk „Rezerwuj”
  2. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.

Oferowane metody płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    a. Płatności elektroniczne
    b. Płatność kartą płatniczą.

Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Rezerwacji za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym.
  2. Po złożeniu Rezerwacji Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Rezerwację do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Rezerwacji i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Rezerwacji i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
    a. płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w dniu zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

Prawo odstąpienia od umowy – Anulowanie Rezerwacji

  1. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży po dokonaniu Rezerwacji i dokonaniu płatności. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy o świadczenie usług hotelowych.
  2. Konsument ma prawo do obniżonej płatności w przypadku dokonania Rezerwacji i po dokonaniu płatności w przypadku poinformowania Sprzedawcy o niekorzystaniu z zakupionego produktu w wybranym wcześniej terminie:
  • Więcej niż 14 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia rezerwacji – 90 % obniżki w stosunku do dokonanej wpłaty
  • Więcej niż 7 dni, mniej niż 14 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia rezerwacji – 50 % obniżki w stosunku do dokonanej wpłaty
  • Więcej niż 2 dni mniej niż 7 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia rezerwacji – 30 % obniżki w stosunku do dokonanej wpłaty
  • Mniej niż 2 dni robocze przed dniem rozpoczęcia rezerwacji – 0 % obniżki w stosunku do dokonanej wpłaty.
    Kwota wynikająca z obniżki zostanie przekazana na konto Konsumenta z jakiego wpłynęły środki na konto Sprzedającego w terminie 7 dni roboczych od dnia przekazania informacji przez Konsumenta o niekorzystaniu z rezerwacji.

Reklamacja
Reklamację należy złożyć:

  1. W dwóch egzemplarzach w formie pisemnej, do rąk własnych kierownika/managera/właściciela obiektu.
  2. Drogą elektroniczną na adres biuro@perfectnetwork.pl
    Zgodnie z przepisami reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

Postanowienia końcowe

Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.